Salut,

Am un cluster format din cateva servere de apache, configurat prin ha-proxy. Pe fiecare din servere sunt montate 2 partitii gfs2 prin iscsi de pe un storage. Din cand in cand, serverele de apache nu mai reusesc sa-si stabileasca prioritatile intre ele, load average-ul urca foarte mult si sistemele de fisiere de pe storage au de suferit. Oprirea storage-ului si fsck-ul rezolva problema, dar dureaza foarte mult. Intrebari: E normal sa o ia razna gfs-ul in astfel de cazuri? Ar fi o rezolvare sa schimb gfs cu altceva? Inclin sa cred ca nu, daca daca ar fi sa-l schimb ce optiune ar fi de preferat din experienta voastra? Ce cauze ar mai putea cauza fenomenul si ce verificari as mai putea face?

Mersi,
--
Catalin Bucur      mailto:c...@geniusnet.ro
NOC @ Genius Network SRL - Galati - Romania