Flower wrote:
Tiberiu ATUDOREI wrote:
Eu m-as uita si la suportul hardware. Inainte de a te gandi sa pui
cauta pe site daca exista imagine pentru routerul ala, si cat de greu
e sa pui pe el. Uneori nu merge din interfata web, trebuie din TFTP
si alte fineturi. In ultima vreme routerele au hardware din ce in ce
mai ciudat, cu putina memorie sau flash. Acasa am pus DD-WRT pe un
Linksys si pe un Belkin. Iar la Belkin sunt ceva probleme (daca vrei
router), dar pe mine m-a interesat sa il 'reactivez', fusese 'mort'
dupa o furtuna care mi-a prajut intrarea de WAN si o iesire de LAN,
asa ca acum il folosesc cu succes ca wireless bridge intre etaje. Iti
recomand cu caldura DD-WRT, dar mai intai vezi cum stai cu partea de
hardware. La ce routere te-ai gandit?

Cele noi, le iau Linksys WRT54G că știu sigur că merg cu orice. Problema
e că trebuie să lucrez inclusiv cu marfa clientului (Edimax-uri și
altele). Știu că tre' să caut pentru fiecare model în parte dacă și în
ce măsură e suportat dar mă gândeam că poate există diferențe
existențiale între cele două versiuni de firmware.
Daca tot veni vorba de asta, stiti cumva daca vreunul dintre WRT-uri stie sa faca ttl mangling?
Merci.