On 10/8/2009 12:00, rlug-requ...@lists.lug.ro wrote:
2009/10/8 Maurice<maurice...@gmail.com>:

Eu nu inteleg alt lucru : pentru ce ai nevoie de samba pentru a putea
folosi subversion ?

programatorii au ... in cli e mai complicat sa editeze/rezolve conflictele,
tortoise svn are culori si e bazat pe click click

As sugera un hook de post-commit pe server care sa faca update la
copia "master" si cate un wc pe statia fiecaruia dezvoltator.

wc pe fiecare statie incerc sa evit, apar prea multe complicatii la update
de apache/php/framework/module necesare ...

Ah! There's your problem. Tu nu stii ce e ala svn, la ce-ti trebuie si
cum se foloseste. Pot recomanda cateva carti de subversion foarte
bune, dar in primul rand ar fi
http://svnbook.red-bean.com/en/1.5/svn.basic.vsn-models.html#svn.basic.vsn-models.problem-sharing
( http://tinyurl.com/yd7zvnj in caz ca se rupe url-ul).

Succese nemaivazute.

multumesc pt link, am citit si eu cartea dar nu vad ce legatura are cu problema mea legata de working copy'uri pe un share de samba. probabil sunt eu mai "lent". puteai sa'mi urezi "succesuri nemaivazute" si iesea mai bine ironia.

revenind la problema, nu pot sa renunt la samba pt ca cei care dezvolta sunt pe windows si le place foarte mult tortoise svn.