On 10/09/2009 02:29 PM, Petru Ratiu wrote:

> Prin prezenta il deleg pe Nicu sa aleaga el logo-ul pe ce criterii
> crede de cuviinta, de la feedback pe liste pana la dat cu banul, sunt
> ferm convins ca poate sa faca niste alegeri corecte.

Iar eu spun ca prefer sa mai stam o saptamina si ii rog pe cei care au
idei sa nu se sfiasca sa le trimita. Vreau sa avem ceva de care sa fim
multumiti.
Si imi definesc ca obiectiv sa avem logo pe site in perioada in care vom
iesi cu comunicatul de presa, cred ca o saptamina ne acopera.

> Asta ca sa nu ne mai aia pe noi cu polluri, drepturi de vot si
> democratie aplicata aiurea. Pana expira mandatul actualului consiliu
> director, enjoy the central planning :P

Mie chiar mi-au placut comentariile primite, o sa me joc cu unele dintre
ele.