Dap, buna idee.... care ar fi o solutie care, sa zicem, la ora X in fiecare
zi sa imi faca o imagine a serverului respectiv (cu exceptia configuratia de
retea a respectivului server, a numelui serverului si configuratia de la
samba)?

În data de 3 decembrie 2009, 19:39, Ionel Mugurel Ciobica <
tga...@chem.tue.nl> a scris:

> In afara de rsync mai sint ceva utilitare care stiu de ssh si care pot
> face sincronizare in ambele parti?
>
> M-ar interesa o solutie simpla (gen rsync) dar care stie sa puna si sa
> ia fisiere intre doua servere linux. Dar daca un fisier/director a
> fost sters sa nu-l aduca inapoi ci sa-l stearga si de dincolo, adica
> daca poate si sa tina minte, macar citeva zile, etc.
>
> Mersi,
>        Mugurel
>

> P.S. Cele doua servere nu comunicccca tot timpul. Numai cind sint eu
> la birou si deschid tunelul ssh...

---
Laurentiu STEFAN

Informatician - Centrul Judetean pentru Conservarea si Promovarea Culturii
Traditionale Ialomita

cont...@laurentiustefan.ro

http://www.traditieialomita.ro
http://www.doinabaraganului.ro