Monty ala si-a pierdut dreptul la opinie asupra viitorului lui MySQL
cand l-a vandut lui Sun.
Avand in vedere ca acum mysql e GPL, chiar daca-l ia Oracle n-o sa
poata sa impuna nimanui sa dea bani sa-l foloseasca in formula care e
acum.
Daca se decide ca trebuie sa devina comercial, o sa se faca un fork
proprietar si gata. Cee e acum GPL, va ramane GPL, nu trebuie decat sa
se gaseaca niste oameni sa continue dezvoltarea.

Nu mai trollati aiurea cu mesaje d'astea panicoase ca o sa vina Oracle
si-o sa va faca nu stiu ce. Parca ati fi femei crizate.

Eugeniu