AM acum doua server conectate 24/7 la net , Unul este un mic server web
si MX pentru utilizari intr-un cerc de prieteni fara trafic constant
important si un server de un tip mai special cu trafic mic si incrcare
de procesor nesemificativa.. Fiecare are un IP public fix diferit .Vreau
sa reduc consumul de energie sa sa le comasez intr-o singura masina din
care sa fac si un NAS. Am facut o masina din componente pe un procesor
celeron dual core e3200 2 GB de ram si un HDD de 1TB. Hdd mai mult
pentru NAS. Masina respectiva ar trebui sa aiba trei IP-uri doua publice
si unul de LAN . Prima idee este sa pun doua IP-uri publice pe o placa
de retea si cel de LAN pe alta si sa-mi rulez serviciile de server web
MX si altele  pe aceeasi masina cu un singur SO  . Pentru ca as vrea ca
cele doua masini care ruleaza acum separat sa fie cit mai separate si pe
viitor chiar daca vor rula pe o aceelasi HW mi-a sunat ideea cu
virtualizarea. Pentru ca nu am experiente in masini virtuale pe linux am
zis sa intreb aici poate imi da cineva citeva idei.

Paul