> fiind o discutie in limba romana este irelevant ce nume de produse
> straine se vehiculeaza pe aici.

Nu vreau sa pornesc un flame, dar nu am inteles de ce e irelevant. Toate aceste
produse se vand pe piata romaneasca, si probabil ca unii dintre noi au
oarecari interese cu unul ori altul.
Am mai vazut chestia asta si pe la TV, cu "producatorul autohton de masini" si
celorlalte li se spune pe nume, de parca reprezentanta Volswagen in romania (
marca a fost aleasa la intamplare) n-ar putea sa shpaguiasca un picutz un
prezentator pentru un picutz de reclama mascata...

> eu cred ca nu, dar i s-a dat voie sa plece din greseala.
De fapt era: acest mail a fost deblocat manual din coada de asteptare de catre
administrator, deoarece Bitdefender nu stia daca e de bine sau de rau :)