cu cei de la develbox colaborez si eu. sunt super ok. la ce vrei tu, poti sa
incerci sa pui un webmin si apoi partial o sa fie treaba de click-click.
partea urata e ca o sa dureze in functie de cat timp acorzi tu. eu unul am
10 luni de cand incerc sa dau drumu la web/mail/dns/clamav/etc si vreo 2
website-uri. ce e drept, am experimentat pe mai multe variante si nici nu am
acordat prea mult timp, adica am avut perioade de aproape o luna in care nu
am apucat sa ma ating de el.

2010/2/11 Quamis <qua...@gmail.com>

> Stiu ca intrebarea asta apare periodic pe lista, dar asta e altfel:)
>
> Trebuie sa fac un site pt un amic. Omul nu s-ia luat inca domeniu&hosting,
> dar pentru hosting i-am recomandat pe cei de la develbox.ro, ca vad ca au
> masini virtuale si par chiar ok si ca pret si ca oferta si ca comunicare.
> Problema mea ar fi ca imi da chiar o masina virtuala (centOS, Ubuntu si
> FreeBSD parca) :) fara nimic pe ea, si amicul asta o sa vrea sa isi tina si
> emailul de exemplu pe server, sa isi faca si vreo 3-4 subdomenii, sa puna
> un
> [...]

Cezar Lica
There are 10 kinds of people. Those who understand binary notation, and
those who do not.