On Tue, 16 Feb 2010 06:41 -0600, "Calin" <calin...@gmail.com> wrote:
> OVI maps pt platforma asta este
> mult mai limitata decit google maps sau chiar versiunea OVI pt symbian.

Aplicatia OVI Maps de pe el nu e iGO, asta e adevarat.  Insa face doua
lucruri de baza:
1. afli unde esti
2. iti calculeaza o ruta pana unde vrei sa ajungi
Astea doua lucruri de baza combinate cu faptul ca il am tot timpul in
buzunar, devine deja acceptabil pentru mine.
Cand plec cu masina undeva mai departe, iau GPS-ul cu iGO.

A doua la mana:

Exista alternative disponibile, alte aplicatii de mapping, open source.
Doar le-am deschis fugitiv, pareau ok, dar nu pot sa zic mai multe.  Si
cred ca se poate face si o combinatie cu Google si feature-ul de
geolocation din browser.