Poate nu e cel mai inspirat titlu de subiect, da' altul nu-mi vine acum.
Router conectat pe partea de WAN la un modem de cablu de la UPC.
Calculator cu Mandriva 2009.0 configurat ok până zilele trecute, cu
update-urile la zi, conectat la router împreună cu alte calculatoare.
În urma unui update când s-au upgradat printre altele:
[dra...@dragos ~]$ rpm -qa | grep -i samba
*samba-client-3.3.10-0.1mdv2009.0*
*samba-server-3.3.10-0.1mdv2009.0*
*samba-common-3.3.10-0.1mdv2009.0*
şi
[dra...@dragos ~]$ rpm -qa | grep -i initscript
*initscripts-8.81-10.7mdv2009.0*
Cât timp modemul UPC este sincronizat şi routerul are IP, dns-urile
accesibile şi gateway-ul lui activ, totul este în regulă cu calculatorul cu
pricina: samba funcţionează, apache+php la fel, cups etc.
Când dintr-un motiv sau altul legătura la internet este nefuncţională, pc-ul
este "îngheţat" în ceea ce priveşte serviciile amintite mai sus.
M-am uitat prin scripturile de iniţializare şi nu pare nimic în neregulă.
Ce ar putea cauza un asemenea comportament şi mai ales ce să-i fac să-şi
revină?

--
Dragos P
126296 luser