Desi suspectez ca e mai mult o problema a clientului de mail decat a
serverului postez intrebarea aici poate s-a mai lovit cineva de problema
asta:

Am un postfix prin care vreau sa trimit mailuri de pe telefonul mobil.
Totul functioneaza corect (se trimite mail ) atata timp cat la
conectarea de pe telefon aleg sa-mi accepte certificatul serverului doar
pentru respectiva conexiune. Daca aleg sa accept certificatul permanent
pe server primesc eroarea:
SSL routines:SSL3_READ_BYTES:sslv3 alert unexpected
message:s3_pkt.c:1053:SSL alert number 10
iar pe client ramane mailul in trimitere..si cam atat!

Pe goagle nu gasesc decat un posibil bug in openssl-ul 0.9.8g-14 de
debian lenny...eu am 0.9.8e-12.el5_4.1 pe CentOS