2010/3/30 Petru Ratiu <rpe...@gmail.com>:

> De la terminal.

Adica tu ai un virtual terminal care trimite o secventa de biti pentru
tastele ce le apesi.
Aceste secvente sunt interpretate in functie de setarile de terminal
(variabila de mediu TERM).
Programele folosesc niste bilioteci de functii termimfo sau termcap
deobicei prin intermediul lui ncurses ca sa interactioneze cu
terminalul intr-o maniera independenta de tipul terminalului.
Ca sa-ti mearga tastele functionale in mc trebuie sa ai un terminal
care sa aiba o intrare terminfo (sau termcap) care sa defineasca
corect tastele PF1 - PF12.

man terminfo
man ncurses
man bash (cauta imputrc)