> Am deja o lista de oameni care nu pot sa ajunga, as aprecia daca as
> avea din timp cateva confirmari de prezenta, cat sa estimez cat de
> mare sa fie sala.

Am rezervat o sala relativ mica (de ~10 persoane), la demisol, intre
orele 11-13. Sugerez ca cine prefera mai mult partea de
socializare/bere/cico sa-si faca aparitia mai dupa pranz, sa vedem
unde fugim de-acolo, iar cine chiar are subiecte on-topic care
banuieste ca n-ar fi luate foarte in serios la terasa sa vina mai
devreme.

Tot din seria berilor linuxiste, inteleg ca maine seara fedoristii
beau de bucuria/necazul cauzate de fedora 13, detalii la
http://www.fedoraproject.ro/lansare-fedora-13.

--
Petre.