Revin cu date:

Se pare ca dezactivarea nepomuk a rezolvat partial problema in sensul ca a
scazut timpul in care imi ingheata aplicatiile dar iotop m-a ajutat sa
gasesc principalul vinovat - kjournald care n-are nici o legatura cu KDE si
care atinge 99,9%!

Partitia pe care o folosesc pentru date este ext3 si are 483 GB si avand in
vedere ca pe vremea cand foloseam ubuntu acea partitie fusese formatata cu
NTFS din cauza inamicului nr. 1 :) tind sa cred ca am invinuit degeaba
KDE-ul.
Solutia ar fi sa rup partitia in mai multe bucati cu dimensiuni mai mici sau
sa schimb fs-ul. Din cate stiu eu Ext4 se descurca foarte bine cu fisiere
extrem de mari iar ReiserFS cu multe fisiere extrem de mici.

Ce fs recomandati pentru partitii atat de mari ?