Si uite asa s-a transformat o cerere de ajutor intr-o lectie de istorie...
Avand in vedere ca eu folosesc Linux de un an si ceva imi place sa ascult
povestiri despre vremurile cand acest os era la varsta adolescentei. N-am
apucat sa vad evolutia lui si nici macar nu stiu care e diferenta intre 2.4
si 2.6 (cu exceptia faptului ca 2.4 nu stia usb... parca). Prima oara cand
am vazut Linux era pe la inceputul mileniului cand datorita faptului ca win
2000 cerea nu stiu ce activare ca sa mearga jocurile (Diablo 2 era obsesia)
mi s-a pus pata pe m$ si am cumparat revista chip cu 5 cd-uri redhat 8. L-am
instalat in dual boot, m-am jucat cu el o vreme dar din lipsa de cunostinte
am renuntat si l-am pus la pastrare pentru candva in viitor. Se intampla
intr-o perioada cand habar n-aveam ce era consola iar internetul trebuia sa
mai astepte pana sa ajunga in toate casele.

Pentru cei care se apuca de linux in ziua de azi e mult mai simplu fiindca
are tot ce-i trebuie, stie compiz si o gramada de interfete grafice in timp
ce veteranii au apucat instalari de slackware de pe 50 de dischete flosind
sisteme cu pentium 1 la 133 Mhz... Ce vremuri erau pe atunci!