Salut,

 Stiu ca acest subiect a fost discutat si rasdiscutat dar il redeschid pentru o
mica nelamurire.

 Ipoteza:

 Se da:
  2 servere identice din punct de vedere hardware, dar fara hdd-uri.
  Hdd-uri care pot fi puse in :NAS, Un server simplu, Enclosure, Etc.

 Cerinta:

1. Se doreste ca ambele servere sa foloseasca informatia de pe hdd-uri in
urmatorul mod:
 Serverul 1 este pornit (serverul 2 oprit), iar cand acesta prezinta defectiuni
hardware, Serverul 2 este pornit automat (wake on lan sau ce tehnologii vor fi
implicate.)

2. Pe ce pun hdd-urile astfel incat cele 2 servere sa aiba acces la
informatiile de pe aceleasi hdd-uri: cablu retea, controllere fibra, e-sata,
iscsi ...etc.

 Imi cer scuze daca nu m-am exprimat prea bine dar revin cu lamuriri daca
trebuie.

Multumesc.