On 6/21/2010 17:09, Dumitru Ciobarcianu wrote:

> In L1 si L2 o sa ai cate 6 interfete ?

N-ar fi o problema, am avut si mai multe.
> Mai repede inlocuiesti toata schema (L1, L2, SI1, SI2, SL1,SL2, SD1,
> SD2) cu doar 2 switch-uri Layer3 (ceva mai bunute, care sa stie si de
> NAT).
Din pacate am niste multe tuneluri (tunele ? ) generate de niste
script-uri; si firewall-ul e generat tot de niste script-uri; si mai am
si niste squid-uri pe-acolo, la care n-as renunta, ca imi salveaza cam
75% din banda; si loguri; si oricum as prefera sa pastrez o configuratie
cat-de-cat omogena in toate sediile, sa-mi fie mai usor sa le administrez.
> Vei avea doar 2 puncte unde ar putea crapa ceva (in loc de 8).

Switch-urile vor fi fizic numai doua, cu VLAN-uri pe porturi.

Dar da, ai dreptate, e o solutie mai buna, doar ca nu cred ca pot sa
renunt la linux-uri.
> Cioby "we love KISS"

Yes we do. Ar fi cazul sa vina in concert pe la noi, ca deja au facut 60
de ani si ... e timpul.