On Friday 02 July 2010 15:18:26 Bucatarul wrote:

> Se copiaza primul sector de pe partitia unde e instalat grubu/lilo (cu
> dd de ex), se salveaza ca c:\kuru.bin si apoi se adauga in c:\boot.ini
> ceva de genu :
> C:\curu.bin="Linux"
>
> Ultima oara cu grub2 n-a vrut (probabil am facut eu ceva gresit), dar cu
> lilo si grub mi-a mers inotdeauna.
>
> Gaseti tutoriale garla pe net.

Poate am terminat eu scoala demult , dar asta ar insemna ca folosesti un
bootloader ca sa incarci un alt bootloader, el oricum tot din mbr porneste.

Mi se pare ca solutia e sa pui in mbr fie grub/lilo , fie ntldr ( nu am
incercat, dar daca zice Petre, probabil stie el ceva) dar amandoua....

E chiar simpatic, obtii nu numai dual-boot, ci si dual bootloader :)