Nu, nu am virtualizare....
E un amarat de P2 cu 512 ram :-))

Dupa un reeboot face cateva zeci de minute da isi revine.

Maine incerc sa schimb cablurile cu mufe capsate cu cabluri "home made" sa
vad daca vrea....
2010/7/8 Bogdan-Stefan Rotariu <bog...@rotariu.ro>

> Mie-mi miroase a CPU frecat, kernel prost, calcule matematice ca-n
> bacalaureatul 2010..
> Ai virtualizare ?

---
Laurentiu STEFAN

Informatician - Centrul Judetean pentru Conservarea si Promovarea Culturii
Traditionale Ialomita

cont...@laurentiustefan.ro

http://www.traditieialomita.ro
http://www.doinabaraganului.ro