Hello all,

După cum știți (sau nu), Google Docs permite mai nou upload-ul
oricărui tip de fișiere, nu doar documente text, tabele sau
prezentări. Până acum am folosit Ubuntu One pentru a stoca diferite
fișiere, dar fiindcă folosesc mult și Google Docs, mi-ar conveni să le
am în același loc.

Așa că aș vrea să montez spațiul de stocare de la Google ca director
local, cel mai probabil cu FUSE. Am găsit următoarele două proiecte:

* GDocsFS - http://code.google.com/p/gdocsfs/ - e scris în Java, nu am
avut curaj să-l încerc.
* Google Docs FS - http://code.google.com/p/google-docs-fs - scrie pe
Wiki că nu suportă încă "orice fișier", doar cele standard (doc, xls,
prezentări, pdf)

Știe cineva vreun alt proiect care să facă ce vreau eu? Ați încercat
monstrul ăla în Java, merită să testez? Sau mai bine să aștept să se
implementeze funcționalitățile în Google Docs FS?

Mulțumesc pentru orice idee/sfat!

PS: Fără argumente de genul "Google owns you", știu asta deja... 10q!

Ovidiu
--
Ovidiu Constantin <ovi...@mybox.ro>
http://blog.mybox.ro/  *  http://twitter.com/ovidiusoft