On 08/02/2010 06:44 PM, Tiberiu Popescu wrote:

> La ultima intalnire de sambata i-am propus lui Nicu sa faca un tutorial de
> utilizare GIMP si a fost de acord. Asadar cine e interesat sau vrea sa afle
> cum se face un anume lucru cu programul amintit poate sa raspunda aici.

In primul rind cred ca luna asta nu o sa pot participa, s-ar putea sa
fiu la gara suindu-ma in tren (pentru a pleca din oras) exact la ora
intilnirii.

In al doilea rind chiar sint curios despre cum s-a potrivit prezentarea
mea mai practica in contextul intilnirilor si al prezentarilor cu care
ne obisnuisem, ca sa stiu daca mai repet figura sau incerc sa ma
orientez cu ele spre alt cadru (gen atelier) - pe mine m-ar fi mincat
pielea de o prezentare de vreo 10-15 minute de Inkscape.

> Pe mine nu m-ar interesa o prezentare a elementelor mai complexe precum
> layers, masks si alte asemenea.

Cred ca are dreptate Petre, daca intram in lucuri complexe care ar
plictisi pe multi din cei neinteresati si daca trebuie fiecare sa
exerseze pe propriul calculator pentru a intelege despre ce e vorba,
atunci atelierul e un cadru mai potrivit (nu ma astept la mai mult de
4-5 persoane interesate de nivelul asta de detalii).