> Sa sparg eu gheata cu idei:
> - am primit o cerere de a vorbi despre filtre in GIMP (e cam
> generica tema) - am de ceva timp in cap o prezentare despre
> "butoane 2.0" in Inkscape - am mai fost intrebat despre corectarea
> White Balance la fotografiile JPEG (curbe de culoare)

salut nicu,
daca inclini spre photo works, ai putea face un snapshot cu un dslr sau
un p&s inainte de "atelier", eventual chiar cu cei prezenti si arata un
workflow complet de la preluarea imaginii din aparat in gimp,
retouch-uri, resize, sharpening, dodging, chestii micute de facut o poza
cat mai aratoasa :)