On 08/17/2010 11:41 AM, Catalin Bucur wrote:
> On 15.08.2010 15:50, Catalin Bucur wrote:
>   >  On 15/08/2010 02:35, Petru Ratiu wrote:
>   >>  Fa cu mkconf sau de mana mdadm.conf, update-initramfs -u -k all&&
> reboot.
>
> Avand in vedere ca md0 asteapta in continuare sdc (in loc de sdc1) si ca
> sdc nu "dispare subit" dupa reboot, as putea folosi ca membru al
> raid-ului intreg discul nepartitionat (sdc)?
merge. nu mai am la indemina sistemul dar am facut ( din neatentie ...)
raid folosind 2 discuri nepartitionate si a mers ani de zile impecabil

>   Cat de "impotriva" teoriei este? :-)
cui ii pasa ? :)
serios vorbind, e mai cuser sa folosesti partitie marcata ca raid
autodetect. faptul ca se poate utiliza intregul disc cred ca intra la
categoria "merge si asa"