Buna,
va rog fiti binevoitori sa ma ajutati putin in legatura cu un server
asterisk (mai exact TrixBox).

Problema:
Exista un server asterisk, o pagina php ce genereala fisiere .call care sunt
plasate in /var/spool/asterisk/outgoing/
Apeluri simple se pot executa, dar problema este faptul ca telefoanele sunt
puse in grupuri de cate 3.(exemplu: 230-softphone, 530-telefon dect,
830-telefon cordless => cele 3 telefoane sunt asociate gruplui 330.)
daca sunt din pagina web de exemplu de la 110 pe grupu 330 merge suna  toate
cele 3 telefoane din grup si cand raspund la unulse opresc celelate 2.
problema este ca trebe sa-l fac in asa fel incat daca dau sa sun de pe
pagina din partea grupului 330 pe extensia 110 sa functioneze, ceea ce nu se
intampla.

am facut ca php-ul sa-mi genereze 3 fisiere daca este grup, asta rezolva
solutia doar partial pentru carestul de 2 telefoane continue sa sune si dupa
stabiliriea legaturii.
nu stiu cum trebe sa arate un fisier call care suna din partea unui grup de
telefoane...
va rog frumos daca imi puteti da niste detalii/explicatii/indrumari.

cu stima,
Norbert ORAVETZ