On 9/10/2010 9:49 PM, Cristian Dimache | Servbit wrote:
>    Vineri bună,
>
> Mă regăsesc în situația de a avea un sistem (IBM 345 parcă) care a
> explodat (efectiv) și din care au rămas HDD-urile (Seagate SCSI). În IBM
> erau puse într-un RAID 1 creat din controller-ul Adaptec.
>
> Folosesc un HP DL360 (cu controller Compaq 5i) pentru a încerca să scot
> datele de pe discurile acelea. Bineînțeles, nici urmă de tabelă de
> partiții. Am încercat cu testdisk să găsesc partiții (aliniate și
> nealiniate la cilindri) dar fără succes.
>
> Vreo sugestie?
>
> Mulțam,

Se pare ca nu e buna :) .
Din propria experienta, s-au cam dus dracului datele alea daca nu ai o
caseta de backup. cu x345 si x346 am avut si eu surprize neplacute.
Faptul ca acel controller genereaza RAIDul HW cu UUIDuri unice face
dificila daca nu imposibila recuperarea datelor.
Sfatul meu: incearca sa iei controllerul SCSI de pe 345 daca nu e
onboard, ar trebui sa aiba baterii pe el, monteaza-l in alt sistem, de
preferat tot 345/346, booteaza cu CDul de la IBM (Server si ceva parca,
sau System Director...imi scapa) si roaga-te sa reuseaza sa iti vada RAIDul.
Ar mai fi o intrebare...ce FS era pe ele ? Cu un FAT32/NTFS, s-ar putea
sa mai ai o sansa daca incerci cu niste soafte de genu Ontrack Easy
Recovery(parca asa se numea).
Dar, ma repet, cred ca tocmai ai ajuns la momentul in care recuperarea
este imposibila fara o caseta de backup.
Spor,

Cezar "nu am pierdut niciodata date (inca)" Lica .