Pe 01.10.2010 12:19, Adrian a scris:
> Dpdv tehnic da, este super, povestea fiind trista nu cred ca o sa aiba
> asa multi fani ca primul film.
Posibil, nu-l mai tin minte f. bine pe primul, dar as zice ca asta te
pune mai mult pe ganduri.
In plus, cum spuneai, si tehnic mi se pare un progres, nu cred ca se
vede vreo diferenta fata de ceva cu buget de blockbuster. OK, poate daca
o iei strict tehnic(*), dar per ansamblu -- story, ambianta, personaje
(**) -- cred ca un film de 90 de minute bazat pe Sintel s-ar ridica mult
peste media animatiilor made in hollywood.

Dupa mine: 9/10 story, 9/10 ambianta, 8/10 regie, 7/10 personaje, 8.5/10
tehnic.

(*) spun asta vazand doar 720p-ul de pe youtube care nu cred ca e cel
mai bun punct de referinta
(**) poate personajul principal ar mai putea fi putin lucrat