Pe 01.10.2010 15:43, Nicu Buculei a scris:
> Eu cred ca 10 ar fi prea devreme, e simbata si atunci multi inca nici nu
> s-au trezit.

Din amintirile mele din copilarie, cluburile de
modelism/electronica/etc. se tineau parca dimineata (duminica, atunci),
for whatever reason asta e asocierea pe care o fac eu... Pentru mine nu
ziua e atat problema cat ora fix in mijlocul zilei. Alta varianta poate
ar fi vineri seara?
> Pina acum o singura data chiar am vorbit acolo despre tema anuntata, ma
> gindesc ca asta ii poate face pe unii sa nu mai revina.

Daca se imparte timpul, cei pe care ii intereseaza doar tema pot sa
plece dupa prima parte, iar cei cu probleme de rezolvat pot veni doar la
partea a doua.