On 10/19/2010 03:04 PM, Petru Ratiu wrote:
> Data: 30 octombrie
> Ora: 12:00 - 14:00 ( cu prelungire optionala pe la vreun local din zona)
> Locul: BucharestHubb
> Link: http://wiki.lug.ro/Atelier_octombrie_2010
>
> PS: Cum ziceam si in threadul de acum cateva saptamani, e nevoie de
> ceva mai multa participare si interes ca sa continuam treaba asta, asa
> ca as ruga pe toti care sunt macar nitel interesati de concept sa isi
> manifeste cumva acest interes, macar prin alegerea unei ore sau loc
> mai propice.

I'm in pentru 30 octombrie 2010.

Nu stiu daca este mai bine/util, dar putem organiza atelierul in
Facultatea de Automatica si Calculatoare. Probabil ca vom avea mai mult
succes in a atrage studenti din facultate la un astfel de eveniment, dar
nu stiu daca incurca pe cineva dintre cei care preferau BucharestHubb.

In cazul in care sunteti OK cu ideea, ma responsabilizez eu pentru
organizarea unei sali in cadrul facultatii.

Razvan