Poti scoate rapoarte folosind phpMyadmin (in sensul ca poti sa stii
cate randuri in care coloana `name` e NULL intr-un tabel) in 5secude.
Informatia asta iti poate da tie "arme" sa te iei de programator.
Chiar daca nu ai un phpMyadmin, dupa cum zici, sintaxa e destul de
simpla.

legat de PS-ul ala: si eu am ceva cu adminii care nu inteleg ce e o
problema daca ai si php4 si php5 pe acelasi serer cu acelasi nume,
care folosesc fix aceleasi configuri, sau cu cei care nu inteleg ca
dupa ce astepti 1 saptamana sa citeasca mailul in care ii ceri sa
creasca memory_limit mai trebuie sa dea si restat la apache... sau
daca ii zic ca am nevoie de cont ssh e de la sine inteles ca am nevoie
ca userul respectiv de ssh sa poata sa si citeasca ceva fisiere
generate de aplicatia mea. ma mai pot gandi la povestioare de
genul.... dar pt sysadmini de genul nu imi pot inchipui cum ar fi sa
le cer sa instaleze NodeJS (care e webserver btw, nu sql server) sau
un CouchDB si sa il mai si intretina.