On 18/11/2010 10:31 AM, Mircea MITU wrote:

> Avem si asta, insa nu cu acelasi efect ca RLimit.

> Nu m-a interesat sa-l caut. Daca totul merge bine, va veni el la mine.

Si eu cred ca e cea mai buna metoda si chiar e in ton cu subiectul (mai
exact ar fi "o da phpistului"). Tranzactiile doar nu se vor mai
finaliza. Daca exista cineva interesat de ele se va sesiza si astfel
phpistul va fi demascat. Daca nu, cu atat mai bine, deoarece era un
consum inutil de resurse.

Neagu