On 11/18/2010 12:59 PM, Quamis wrote:
> Am facut ELTH, dar  tot in zona aia ear.
>   - EG = Energetica, nu automatica(cladire comuna asa ca se folosesc
> multe sali in comun oricum)
>   - 306 = etajul 3, daca tin minte bine cum erau numerotate(nu am mai
> dat de 2-3 ani prin poli) inseamna capatul holului, mai aproape de
> Energetica decat de Automatica.
Brr, daca nu ma insel EG306 este un laborator intre etaje, intre 2 si 3
sau intre 3 si 4. Pe acolo parca faceam niste laboratoare de ceva
programari & shit prin timpul facultatii. Dar nu bag mana in foc, au
trecut prea multi ani, poate sunt unii cu informatii mai proaspete.
Ce e clar e ca e in corpul 'nimanui', intre automatica si energetica
(sau o fi mai nou in energetica, desi aia stiu ca avea ej si ek, iar
eg-ul era la comun pentru tot poporul de prin zona).

Alex