Am pus peste tot AllowOveride All fara succes.
in error log am:
[Tue Dec 07 22:48:06 2010] [error] [client x.x.x.x] (13)Permission denied:
access to /index.html denied

82.77.11.58 a tot incercat sa sparga serverul.... pe chestii gen Wordpress /
Joomla / phpbb / phpmyadmin

În data de 8 decembrie 2010, 12:23, Florin Popovici <
florin.popov...@gmail.com> a scris: