Salutare,

Mi-am facut un mediu de test, in care incerc sa conving doua masini cu
Quagga legate prin tuneluri GRE sa ridice sesiuni OSPF. Tunelurile au
muticasting-ul activat, in log-ul OSPF vad ca le joineaza la grupul
AllDrouters, vad cu tcpdump ca pachetele pleaca spre 224.0.0.5, dar in
partea cealalta nu ajunge nimic. Toate masinile sunt debian 5.0.7, cu
toate alea instalate de pe backports (care au, care nu, lenny)
Acum nu dati cu paru', dar cu multicast nu prea m-am jucat. Imi trebuie
ruta pentru multicast? Celelate masini din setup au stabilit sesiunile
pe etherneturi fara asa ceva.
Ping-ul intre capetele de tunel merge, MTU-ul este 1476. Deci... nu stiu
unde ar trebui sa ma uit. Daca este cazul, postez si confurile. Am vazut
ca s-au mai lovit si altii de problema asta, dar la ei a for in
principal problema de MTU-uri diferite.

show ip ospf interface zice ca

s1-h1 is up
   ifindex 11, MTU 1476 bytes, BW 0 Kbit
<UP,POINTOPOINT,RUNNING,NOARP,MULTICAST>
   Internet Address 172.18.1.2/30, Area 0.0.0.0
   MTU mismatch detection:enabled
   Router ID 192.168.1.1, Network Type POINTOPOINT, Cost: 10
   Transmit Delay is 1 sec, State Point-To-Point, Priority 1
   No designated router on this network
   No backup designated router on this network
   Multicast group memberships: OSPFAllRouters
   Timer intervals configured, Hello 10s, Dead 40s, Wait 40s, Retransmit 5
     Hello due in 5.053s
   Neighbor Count is 0, Adjacent neighbor count is 0

Pentru cine intereseaza schema in care sunt masinile, o puteti vedea
aici: http://linuxrepo.ipso.ro/VMtest.png . Este vorba de S1 si H1i