On 24/01/2011 19:03, manuel "lonely wolf" wolfshant wrote:
> Oricum concluzia de baza este ca solutia optima pt a virtualiza masini
> linux e sa folosim Hyper-V, chiar daca driverele ( incluse default in
> kernel incepind cu 2.6.32 ) sint doar in status beta si lente.
> Cel putin asa a incercat sa ne covinga Todi.

Si eu am avut o impresie buna la prima vedere din ce-am butonat, insa
intr-adevar driverele incluse in kernel sunt beta. Simptomul meu era ca
se bloca networking-ul, asa ca m-am intors la driverele Microsoft-ului.

Insa am o alta intrebare, poate nu am sapat destul, a rezolvat cineva
problema time-ului in configuratia Hyper-V + Linux? Situatia mea e
CentOS 5.5 2.6.18-194.11.3.el5 x64 unde am compilat/instalat Linux
Integration Services pentru Hyper-V. Singura si cea mai mare problema
ramane cea a timpului care "o ia inainte" regulat; chiar daca am
incercat tot felul de combinatii in grub:  notsc divider=10 clock=pit
clocksource=acpi_pm

Cu ajutorul combinatiilor si renuntarea la ntpd am reusit sa reduc
diferentele de timp (la ora 0 il sincronizez manual cu un server de
timp), dar sunt totusi importante si imi dau peste cap diverse chestii.

A reusit cineva sa gaseasca o solutie mai buna si care sa fie
functionala? Cu alte distributii se intampla acelasi lucru? :-)

--
Catalin Bucur      mailto:c...@geniusnet.ro
NOC @ Genius Network SRL - Galati - Romania