2011/1/25 Razvan Deaconescu <raz...@rosedu.org>:

> Susțin.
>
> Nu cunosc bine Bucureștiul, but here goes: am fost mai demult la
> Excalibur[1] și mi-a plăcut - mâncarea era foarte tare (asta dacă se
> pune problema și pentru non-bere).

Deeeci, ramane Excalibur asta sambata viitoare?

Ca sa nu mai pierdem vremea in "me too", am pornit pagina
http://wiki.lug.ro/Debian/SqueezeParty (sorry, alta idee n-am avut),
sugerez sa va treceti acolo sau sa comentati vis-a-vis de data, ora
sau loc.

Daca nu ne strangem macar 5, renuntam la idee si aia e.

A, da: feel free to format properly, my wiki skills are less.
--
Petre.