> Posibil, dar de ce atunci cand ai gazilioane de adrese disponibile?
> Doar pentru ca "asa se face la ipv4" ? Care mai e avantajul la ipv6
> atunci...

Pai, poate ca nu ai posibilitatea sa ai niste reguli de filtrare puse bine
la punct, sau nu ai unde/cum sa le faci.

Eu chiar vedeam util nat-ul, cel putin in cazul meu :

balancer http(perlbal,nginx,whatever), www-uri, iesirea SNAT prin balancer.

Poate inca nu sunt obisnuit cu "huge amount of IP addresses" si vad
lucrurile diferit, dupa cum ai spus tu "asa se face la ipv4" :)