Daca e vorba de un serviciu pe care il pornesti dupa ce mysql e
up&running poti face un script care sa verifice cand mysql e
up&running si sa porneasca atunci serviciul... nu e nevoie sa
detectezi cand si-a terminat de verifcat tabelele.

Tine cont ca acea verificare a tabelelor se poate solda cu informatii
pierdute si tabele corupte si fie inaccesibile fie disparute cu totul
(in exprienta mea se intampla destul de des, dar eu sunt chemat cand
apar problemele:) ). In situatia asta trebuie oricum sa intervii
manual sa repari ce se poate repara sau sa faci restore la backup-uri.

parerea mea: solutia cea mai buna e un UPS:)