2011/3/22 Munteanu Alexandru <munteanu.alexan...@yahoo.com>:
> Salut,
>
>  Dupa cum vedeti subiectul vorbim de cutia milei. Prin urmare incerc sa
> instalez un debian squeeze pe o placa de baza intel server + raid 1 activat
> pe chipset lsi integrat (si pe intel aceeasi poveste).
>
>  Practic la instalare patesc sa vad raidul cu volumul de 160gb si sub el cele
> 2 hdd-uri din raid.
>
>  Indiferent cum fac partitiile imi spune ca nu poate sterge/scrie/modifica
> informatii pe raid si nici pe hdd-urile separate.
>
>  Am sanse sa il fac sa mearga? sa vada practic 1 singur volum? sau macar sa
> [...]

Si daca il faci sa mearga e mai bine sa folosesti software RAID-ul din
kernelul de linux, decat software RAID-ul ce vine pentru placa ta de
baza.
Motivile pentru RAID software linux:
- performanta mai buna
- mult mai popular = mai putine buguri (si nu cred ca titi doresti
data corruption)
- mult mai bine documentat
- suportat de distributii
- mai usor de facut recovery si de refolosit in alt calculator cu
hardware diferit
Motive pentru RAID software de pe placa de baza:
- e suportat de Windows
- e vazut in BIOS
- il vrea seful