Salut.

 Am o mica intrebare despre un scenariu daca ar fi posibil:

 Am 2 locatii diferite: Locatia A si Locatia B

 Locatia A:

 o retea mica de calculatoare setate pe dhcp, conectate la un "router" linux ce
ruleaza openvpn pe el.

 Acest router are o interfata in reteaua locala si una in internet cu ip static
200.200.200.1/24 sa zicem

 Locatia B

 1 server pe care ruleaza printre altele si server dhcp.

 Acesta e conectat la "router2" tot cu open vpn pe el tot cu o interfata catre
server (lan) si una catre internet.

 Se face un tunel cu openvpn.

 ideea e cumva ca pc-ul sa isi ia adresa dhcp prin tunelul openvpn de la
serverul dhcp aflat la distanta.

 Daca asa ceva este posibil va rog sa imi explicati cam cum s-ar face in sensul
trebuie facute interfete virtuale puse in bridge etc?

 Multumesc