> --client-config-dir si --ccd-exclusive nu ajuta? Vezi si
> --username-as-common-name

Nu prea imi e clar, sa inteleg:

--ccd-exclusive
    Require, as a condition of authentication, that a connecting client has a
--client-config-dir file.
Deci clientul va avea musai acest folder.
Ok, in folderul ala ar trebui sa pun ceva "deosebit". Dar ce?
So, am  clientul contoso care tocmai a migrat la openvpn.
II fac lui Vasile de la contoso  un config, ii dau certificat. Il oblig sa aiba
si un folder ccd unde pun un script... care nu stiu deocamdata ce face.

Si mai am un alt client cohovineyard.com, care de asemenea a trecut la openvpn
satul de jucariile lui Bill.

Toate certificatele sunt emise de acelasi CA

Bun, ce il impiedica pe Vasile sa schimbe IP-ul din config si sa se conecteze
la cohovineyard?  Ce e in scriptul ala si nu poate face el?

Probabil ca ar trebui un script "server-side" care sa verifice numele
certificatului, de exemplu, iar eu sa am grija ca numele sa fie de forma
vasile@contoso. Dar speram ca e mai simplu.