Aveam un client care avea niste jucarii din astea de la Netasq
(http://www.netasq.com/en/firewall-services/u30-u70.php)
Aveau un heartbeat intre ele si daca opreai unul prelua celalalt traficul.
Nu imi aduc aminte sa fi avut probleme cu ele, nu e mai putin adevarat ca,
deoarece nu s-a stricat nici unul... nu stiu cum ar fi functionat failower-ul
in conditii reale :)