> postfix maildir, sasl auth prin dovecot
> dovecot pentru imap/pop3
> amavisd-ng care scaneaza mail-urile cu spamassassin/clamav si ce mai vrei tu
ca tot suntem in era erelor, a testat cineva postfix cu amavis bagat
prin milter ? (ma refer la 'teste' in productie, ca asa la testare in
particular totul merge bine)
si tot legat de postfix (in particular pe debian), are cineva idee de ce
au scos dk-filterul in squeeze ? (oricum mai si-o lua in freza destul de
des, dar alta solutie asemanatoare nu exista)
a ramas dkim-filter, dar din cate vad nu semneaza decat dkim (da, stiu
ca dkim e urmatorul pas dupa domainkeys, dar sa le spuna cineva si celor
de la yahoo sa tina seama de dkim la fel cum se uita la dk, ca doar ei
au facut specificatiile initiale si mai ales au promovat aceste tehnici)

10x
Alex