On 07/12/2011 01:36 PM, Adi Pircalabu wrote:
> Mersi Wolfy, fair enough, asa stiu de unde sa apuce problema cei care
> se mai lovesc de ea.
>
> Petre, contextul in care ruleaza sshd e relevant din punctul de vedere
> al arhitectului si dezvoltatorului aplicatiei, nu si din cel al
> utilizatorului ;) Problema generata de selinux si rezolvata cu
> restorecon e un caz tipic de over-engineering, in care te duci cu
> implementarea unui set de features pana acolo unde incepi sa busesti
> functionalitati de baza.
> Cred ca Vali are dreptate, fisierul ala e acolo cu un scop si ca
> [...]
poate pentru ca s-ar putea sa nu fi ajuns pe cai corecte acolo in mod
normal o creare corecta a fisierului ii seteaza si contextul corect. dar
ai fi surprins ce idei "destepte"[*]  au unii

[*]pentru cei cu chef sa se amuze: ieri a fost pe #centos o discutie
"funny" cu un tip din japonia care voia sa afle cum poate activa
serverul de telnet pe centos 3. Motivul cererii ? Sa aiba o cale
alternativa de conectare in caz ca sshd crapa.