Am încercat să mă uit, dar probabil nu știu de unde să încep:

[root@panopticon network-scripts]# grep -R MII_NOT_SUPPORTED /etc/*
grep: /etc/alternatives/java_sdk_1.4.2/include/jni.h: No such file or
directory
grep: /etc/alternatives/java_sdk/include/jni.h: No such file or directory
grep: /etc/alternatives/java_sdk_gcj/include/jni.h: No such file or
directory
grep: /etc/httpd/run/.iroha_unix/IROHA: No such device or address
grep: /etc/httpd/run/dbus/system_bus_socket: No such device or address
grep: /etc/httpd/run/acpid.socket: No such device or address
grep: /etc/httpd/run/iiim/.iiimp-unix/9010: No such device or address

Probabil scriptul care parsează nu e în etc, sau versiunea mea veche de
RHEL4 nu îl suportă... În /sbin/ifup, /sbin/ifdown nu am nimic despre mii.

Oh well, asta e...
Mersi oricum.