2011/9/5 Radu Zoran <radu.zo...@r2dev.ro>
<snip..>

> Mai mult, am instalat desktop-uri linux pe sisteme ale unor oameni care
> se inscriu perfect in profilul neajutoratilor de care ziceai si n-am
> primit pana acum vreo plangere.

 Le-ai aratat si cum merge Windows pe acele desktopuri si ce se poate face
cu el ?!?!?
Ca eu cea mai sigura metoda ca sa faci un nestiutor sa renunte fulgerator la
Linux o consider sa-i arati cum merge acceasi masina cu Windows si cate si
jocuri si programe folositoare poate avea ( mai ales daca legile privind
respectarea copyrightului sunt mai relaxate, ca in .ro de exemplu). Instant
formating.
In fairness, the reverse is valid for Windows server ;).

 Mircea "1999, the year of Linux" C.