On 05-Sep-11 10:26 PM, Catalin Muresan wrote:
> Din cite am observat (adica un client a facut research, ii trebuia un
> certificat emis direct de un Root CA si nu a gasit) toate Root CA-urile emit
> certificatele printr-un Intermediate CA emis de un alt Root CA, motivele au
> fost de securitate, ca sa nu aiba probleme in a-si compromite Root CA-ul,
> daca se compromite IntCA-ul, se revoca si se emite altul.

Da, acesta este "standard practice".
Se genereaza Root Key dupa care se genereaza CA Key care se semneaza cu
Root Key dupa care device-ul pe care s-a generat Root Key este oprit
(fizic) si se pune in seif. (da, gluma cu cel mai sigur firewall este
cand jucaria este oprita si pusa in seif nu este chiar o gluma).

Sunt curios de ce avea nevoie de un certificat semnat cu Root Key...

Cioby