On 09/09/2011 12:08 PM, Alexandru Juncu wrote:

> Am fost anul acesta și poate mergem și anul viitor dacă nu ne
> împiedică programul. Încă nu s-a anunțat data exactă, dar probabil
> prin februarie va fi.

Si eu am fost anul asta, de fapt am fost in ultimii doi ani, posibil sa
merg si anul viitor (anul asta am fost cu echipa Fedora, anul trecut
m-am impartit intre Mozilla si Fedora).

E o experienta interesanta pentru ca e o conferita de alta natura: a
comunitatii si pentru comunitate, desi din an in an se simt influente
tot mai puternice ale unor corporatii.

Are loc pe holurile unei unviersitati si in salile acelei universitati:
vei gasi de la standuri cu voluntari pina la prezentari pe diverse teme
si hackfesturi.

Cel mai important mi se pare ca ai oportunitatea sa intilnesti o multime
de oameni din foarte multe proiecte, de la contacte noi pina la oameni
cu care lucrezi de ani de zile si nu te-ai intilnit niciodata.

Si bineinteles, este seara de socializare cu bere la Delirium...

Uite fotografii vazute prin ochii unui om din echipa Fedora:
http://fedora.nicubunu.ro/photos/fosdem2011/