Sa ma bag si eu in seama , ceva LogMeIn / Hamaki ?
Sigur ca nu ai spus daca serverul este in ceva LAN sau e over internet ?

Am facut un asemenea setup vu vpn over hamaki si ceva radmin dar era doar
ptr asistenta. Radmin nu stiu daca are clienti linux si os x.
Stiu ca in radmin poti defini useri , drepturi ..... dar nu m-am jucat prea
mult cu el.

Succes!