Eu unul asi copia intai /var/lib/mysql (documentatia debian poate spune
precis
exact de unde sa copiezi daca nu sunt acolo) precum si /etc/my.cnf

Poti apoi oricand sa instalezi pe alt sistem un mysql potrivit ca versiune
pentru
a citi bazele de date.

Mysqldump presupune sa pornesti mysql-ul de pe hdd-ul busit care la randul
lui presupune socket-uri si alte minuni. Not a bright future ahead...

Si eu sunt fan dd_rescue dar cand e vorba de a recupera cat mai mult. Daca
iti
va plezni cand copiezi un /var/lib/whatever poti fi sigur ca ar fi pleznit
si cu dd

Eu asi proceda asa:

- montat hdd-ul bulit ca read only
- copiat /var/lib/mysql pe hdd-ul de salvare
- indiferent de rezultatul primei operatiuni asi incerca apoi chroot pe
hdd-ul
busit, start mysql si mysqldump pe hdd-ul nou
- daca cele doua nu au functionat corect asi incerca sa adun cu dd rescue
tot ce mai poate fi adunat.

Nu stiu daca e bine sau rau, eu de obicei recuperez din backup-uri dar cand
ele nu au existat one of the above a functionat...

Bafta!

2011/10/28 Vali Dragnuta <vali.dragn...@inode.ro>

> de

> E o prostie cind volumul de date de recuperat e atit de mic. Are mult
> mai multe sanse cu hit&run pe exact ce-i trebuie.
> Presupunind ca fs-ul nu e deja terci, desigur.

Silviu VULCAN

Tech blog: http://www.sgvulcan.com/
Photos: http://500px.com/silviu_V
@silviuvulcan on Twitter http://www.twitter.com/silviuvulcan

- Putting a man on the Moon was often quoted as being our greatest
achievement.
- 40 years later, putting a man on the Moon is still quoted as being our
greatest achievement